Rent teknisk sker opdateringen ved en systematisk opsamling af mobiltelefonnumre hos teleselskaberne, som, via vor samarbejds-partner Blue Idea, opdaterer vore forbrugeradresser med de mobiltelefonnumre der er registreret hos teleselskaberne.
Vi er nu i stand til at sende dig en SMS hvis uheldet skulle være ude. Hvis der sker et ledningsbrud eller lignende.
Vi bruger det også til information omkring planlagte aktiviteter på enten værket eller på ledningsnettet.
Til påmindelse om eventuel manglende aflæsning og mange andre typer af informationer.
Du kan tilmelde/afmelde et mobilnummer og/eller e-mail adresse.
En tilmelding kunne være mobilnummeret på et eventuelt firma-mobil-nummer, hemmeligt mobilnummer, taletidskort og/eller e-mail adresse. Oplysninger som vi ikke kan finde på forbrugeradressen idet f.eks. et firmamobil normalt er registreret på firma’ets adressse.
Er du pedel, vicevært, kontaktperson i en virksomhed, en kommune, en institution etc. og altså ikke bor på forbrugsadressen, kan du kontakte Vandværket på mobil: 30 605 205 - måske allerbedst på e-mail adressen: drift@donningborg-vand.dk og oplyse dit ønske om tilmelding/afmelding/blokering/fjern blokering, hvor vi så opdaterer SMS-systemet.
En afmelding kunne f.eks. være eventuelle børn’s mobilnumre.
Du kan blokere eller fjerne blokering af eventuelle mobilnumre som du ikke ønsker skal omfattes af vort SMS-system.